XMAS Special | 5% XMAS5 (10 000 Ft felett) | 10% XMAS10 (50 000 Ft felett)
Ingyenes házhozszállítás 21 000 Ft vásárlás felett. Tudj meg többet

Bezár
Keresés Kosár Menü
Több tízezer elégedett vásárló

Több tízezer elégedett vásárló

Ingyenes házhozszállítás 19 000 Ft vásárlás felett

Ingyenes házhozszállítás 19 000 Ft vásárlás felett

16 napos pénzvisszafizetési garancia

16 napos pénzvisszafizetési garancia

Minden ékszer raktáron

Minden ékszer raktáron

Tervező

Tervezd meg a stílusodhoz illő GRAV karkötőt a GRAV karkötő tervezővel.

Fonalas Karkötők
Termékleírás
  • Fazon: Íves Ezüst 925 Karkötő
  • Készleten: Készleten
  • Anyag: Ezüst
  • Finomság: 925
  • Szín: Ezüst
  • Nem: Női

A GRAV webáruházban megrendelt termékek költségeinek kiegyenlítésére ötféle lehetőség kínálkozik webáruházunkban:

  • személyes átvétel esetén fizetés a helyszínen átvételkor
  • előreutalás banki átutalással
  • előre fizetés bankkártyával
  • előre fizetés PayPal rendszer segítségével
  • kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés

Fizetés a helyszínen a termék átvételekor
Sopronban a Várkerület 6. és a Várkerület 72. szám alatt személyesen átvenni a megrendelt terméket, ahol az átvételt követően történik meg a fizetés készpénzzel vagy bankkártyával.

Előreutalás banki átutalással
Vevőink a megrendelt termékek árát banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: 50433326-10016271 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek vagy választhatóan átvehetőek a termékek üzleteink egyikében.
Az átutaláshoz szükséges adatokat(megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Előrefizetés bankkártya segítségével
Vevőink a megrendelt termékek árát bankkártyás fizetéssel, előreutalással elektronikusan is kifizethetik webáruházunk számára. A GRAV webáruházban az OTP Bank fizetési rendszer működik, ahol ezt a fizetési módot választva a vevő automatikusan átkerül az OTP Bank fizetési oldalára. A fizetési oldalon a kártyaadatok megadásával elindul a tranzakció.
A fizetés eredményéről a rendszer tájékoztatja a vásárlót, a kártyatulajdonost, majd a vásárló visszairányításra kerül a webáruház oldalára.

Előrefizetés PayPal rendszer segítségével
Vevőink a megrendelt termékek árát a PayPal elektronikus számla segítségével, előreutalással is kifizethetk webáruházunk számára. Amennyiben a vásárló ezt a fizetési módot választja az oldal automatikusan átnavigálja a fizetéskor a PayPal biztonságos fizetési oldalára, ahol a PayPal rendszer segítségével automatikusan és biztonságosan megtörténhet a termék árának a megfizetése. Az összeg beérkezését követően a termék üzeletünkben átvehető vagy a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek a vásárláskor megjelölt szállítási címre.

Utánvétes fizetés
Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a házhozszállításkor a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát.

A GRAV webáruházban a megvásárolt termékeket igény szerint futárszolgálattal juttatjuk el vevőink vásárláskor megadott szállítási címére, de lehetőség van a megvásárolt, megrendelt termékek személyes átvételére is Sopronban a Várkerület 6. és a Várkerület 72. szám alatt található üzleteinkben.

A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a GRAV Ékszer Kft. megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

Lehetőség van Foxpost csomagautomatába történő kézbesítésre is. Országosan 278 településen 800 csomagautomata áll rendelkezésre a csomagok átvételére ezen szállítási mód választása esetén.

Hogyan történik meg a termékátvétel és az esetleges helyszíni fizetés személyes átvétel esetén?
Vásárlóinknak a webáruházban a kiválasztott termék megrendelését követően lehetősége van a terméket elektronikusan kifizetni és megvásárolni. Ebben az esetben a helyszínen, üzletünkben csupán a termék átvételére kerül majd sor, a megrendelés visszaigazolásában megadott időpontoknak megfelelően.
Emellett lehetőség van a megrendelt terméket a vásárláskor kiválasztott helyszínek egyikén Sopronban a Várkerület 72. címen illetve ugyancsak Sopronban a Várkerület 6. alatt található üzletünkben nyitvatartási időben készpénzben, vagy bankkártyával megfizetni és személyesen átvenni.

Mikor kerül a termék kiszállításra futárral való kiszállítás esetén?
A kiszállítás várható időpontja készleten lévő termék esetében a megrendelést követő harmadik munkanap, készleten nem rendelkezésre álló termék esetében a megrendelést követő 7. munkanap.

Mennyibe kerül a termék(ek) kiszállítása, az utánvét?
A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk a megrendelőinknek. Termékcsomagjainkat 19,000 Forintot meghaladó vásárlás esetén egységesen költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 19.000 Forintos vásárlás alatt a GLS Futárszolgálattal történő háztól házig szállítás esetén 1500 Forint, Foxpost csomagautomatába történő szállítás esetén 990 Forint szállítási költséget számolunk fel. Ezen szolgáltatásaink az utánvétel költségét nem tartalmazzák.

Hogyan történik az utánvétel esetén a számla kifizetése?
A megrendelt termék(ek) ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a rendelést visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.

Hogyan történik meg a termék átvétele előreutalás/előrefizetés esetén?
A megrendelt termékeket a futárszolgálat szállítja ki vevőinknek. Mivel a termék ellenértékének és a szállítás esetleges költségeinek megfizetése előreutalással már megtörtént, így az átvételkor semmilyen egyéb költséget sem kell a futárnak megfizetni.

Hogyan vegyünk át csomagot a szállítást végző futárcégtől?
GLS Futárszolgálattal történő háztól házig szállítás esetén a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámát megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Foxpost csomagautomatába történő szállítás esetén a szállítást végző cég e-mailben és SMS-ben értesíti Önt a csomag automatába történő elhelyezésének dátumáról, az automata pontos címéről, a csomag azonosítószámáról, az átvételi kódról, a csomagátvétel határidejéről, valamint utánvét esetén a fizetendő összegről.

Hol találhatóak a futárcégekkel kapcsolatos információk?
A szállítást végző futárcégek honlapja:
GLS: http://www.gls-hungary.com.
A futárcég szállítási feltételeit a http://www.gls-hungary.com weboldalon a magunkról menüpont Általános üzleti feltételek linkre kattintva éri el.
Foxpost: https://foxpost.hu
A futárcég szállítási feltételeit a https://foxpost.hu weboldalon az ÁSZF és Adatkezelés linkre kattintva érheti el. 

Jótállási feltételek

Vásárlás napja:

Termék adatai:

Szolgáltató/eladó adatai: Grav Ékszer Korlátolt Felelősségű Társaság ; székhelye 1023 Budapest, Bécsi út 3-5. IV. lház. 1. em. cégjegyzékszáma : 01-09-400421 Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, nyilvántartó szervezet :, adószáma : 22709161-2-41 e-mail: info@grav.hu telefonszám: +36 30 433 9374

Gyártó neve:

Jótállás

Az Ön által vásárolt óra/ ékszer kifogástalan minőségű és mielőtt elküldtük Önnek, gondosan átvizsgáltuk.
A minőség megőrzése érdekében felhívjuk szíves figyelmét a rendeltetésszerinti használatra, melyet ezen weboldal alján az Ékszerápolás pontban olvashat el.

Az órákat ékszereket felöltözés után utolsóként rakjuk magunkra. A legtöbb ékszerben aludni, házimunkát végezni, nem szabad. Az ékszerek és órák egymás melletti viselése felületi kopást okozhat, amire garanciát vállalni nem tudunk.
Ütéstől, külsőbehatásoktól, vegyszerektől, kémiai anyagoktól, parfümtől, uszodavíz, mosószerek, testápolók óvni kell az órákat és ékszereket is.

Amennyiben mégis bármi történne a tőlünk vásárolt órákkal, ékszerekkel, kérjük forduljon hozzánk, a lehetőségeinken belül segítségére leszünk, hogy megnyugtató megoldást találjunk.

1. Óráinkra és ékszereinkre a törvény által meghatározott jótállást, illetve jótállási időt vállaljuk, kivéve, ha a termék melletti leírásban ettől eltérünk.
A garanciális javításokat a szakszervízek bevonásával végezzük el.

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

2. A fogyasztó a termék hibája esetén

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, - a (c) bekezdés szerinti kivétellel - a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (d) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

c) Fogyasztó és Szolgáltató közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, - kötött szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

3. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

4. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó hibát jótállás keretében a Szolgáltató nem köteles elvégezni.

5. Óráinkat és ékszereinket parfümtől, krémektől, gyógyvíztől és minden más vegyszertől óvni kell. Az erős napsugárzás általi felhevülés az órák szerkezetét tönkre tehetik. Lefekvés előtt az ékszereket le kell venni, azért, hogy ne sérüljenek.
Óraelemekre jótállást nem tudunk vállalni.
Ékszereink a hatályos magyar törvények szerint a megfelelő súlykategóriában fémjelzést tartalmaznak. A fémjelzés nem tekinthető hibának.

6. Ha a jótállási nyilatkozatban foglalt feltételek a fogyasztóra nézve kevésbé kedvezőek, mint a kapcsolódó reklámok szerinti feltételek, akkor a Szolgáltató a kapcsolódó reklámokban foglalt jótállásra vonatkozó feltételek szerint felel a hibás teljesítésért, kivéve, ha a szerződés megkötése előtt a kapcsolódó reklámokat a jótállási nyilatkozatban foglalt feltétellel azonos vagy hasonló tartalommal helyesbítették.

7. Kicserélés vagy elállás esetén a Fogyasztó nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

8. A Szolgáltató megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás, illetve a kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne a Szolgáltatónak, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

A fogyasztó akkor is jogosult - a szerződésszegés súlyához igazodva - az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

a) a Szolgáltató nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette vagy a Szolgáltató saját költségére nem biztosította a kicserélt áru visszavételét vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;

c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
d) a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

9. Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

10. Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a fogyasztó közölte a hibát a Szolgáltatóval.

11. A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania.

12. A Szolgáltatónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét.

13. Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a fogyasztótól nem várható el ésszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

Ha a fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy – az előző bekezdés szerint - az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy

a) a fogyasztónak a Szolgáltató költségére vissza kell küldenie a Szolgáltatónak az érintett árut; és
b) a Szolgáltatónak haladéktalanul vissza kell térítenie a fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

14. A jótállás a vásárolt termék átadásától kezdődik és a termék leírásban vagy a jelen jótállási jegyen feltűntetett ideig tart. A jótállási idő és a jótálással kapcsolatos kikötések a vásárló a fogyasztói törvény által meghatározott jogainak megfelel és azt nem korlátozza.

15. A jótállási igényt a jótállási jegy vagy a vásárlást hitelt érdemlő igazolásával lehet kérvényezni. Kérjük ezeket a dokumentumokat őrizzék meg.

Cégünk a jótállási igényeket a lehető leggyorsabban, 15 napon belül próbálja elvégezni, ha rajtunk kívülálló okok ezt nem hátráltatják. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az idővel amíg a vásárló nem tudja a terméket rendeltetés- szerűen használni a termék sérüléséből kifolyólag.

16. A jótállást az üzleteinkben, illetve a márkaszervízekben is érvényesíteni lehet. A jótállási igényt a termék sérülése esetén a lehetőségekhez képest leggyorsabban kell érvényesíteni. A jótállási igény érvényesítését jegyzőkönyvbe vesszük fel melynek másolatát a vásárló megkapja.

A jótállást a márkaszervíz kizárólag érvényes jótállási jegy alapján tudja elvégezni. A jótállási jegy bármilyen módosítása, információ hozzáadása vagy elvétele a jótállás azonnali megszűnését vonja maga után. Ha a jótállási jegy nem szabályosan lett kiállítva az nem érinti az eladó jótállási kötelezettségeit.

17. A jótállási igény nem érvényesíthető, az alábbi esetekben:
- Ha a sérülés nem rendeltetésszerű használatból fakad (ütés, karcolás, kopás). Kérjük tekintse meg ezen weboldal alján az ékszer ápolási szabályokat.
- Az álltalános mindennapi használatból fakadó kopás után nem lehet jótállást érvényesíteni.
- Ha a terméket nem a jelen jótállási jegyen meghatározott helyeken próbálja javíttatni vagy bárminemű változtatást végezni.

- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

- elemi kár, természeti csapás okozta

KIJAVÍTÁSI IGÉNY TELJESÍTÉSE

Az első kijavítás esetén kitöltendő!

Az első kijavítás iránti igény bejelentésének időpontja:

Az első kijavításra történő átvételnek az időpontja:
Hiba oka:

Az első alkalommal történő kijavítás módja:

A termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontja:

A második kijavítás esetén kitöltendő!

A második kijavítás iránti igény bejelentésének időpontja:

A második kijavításra történő átvételnek az időpontja:

Hiba oka:

A második alkalommal történő kijavítás módja:

A termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontja:

A harmadik kijavítás esetén kitöltendő!

A harmadik kijavítás iránti igény bejelentésének időpontja:

A harmadik kijavításra történő átvételnek az időpontja:

Hiba oka:

A harmadik alkalommal történő kijavítás módja:

A termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontja:

KICSERÉLÉS IRÁNTI IGÉNY TELJESÍTÉSE VAGY A VÉTELÁR VISSZATÉRÍTÉSE

a) A termék kicserélése megtörtént

b) A termék vételárának visszatérítése megtörtént

GRAV-BR-952-SI

GRAV Anissa Ezüst 925 Karkötő

Íves Ezüst 925 Karkötő

Ezt a patkó formájúra hajlított huzal női karkötőt garantáltan csak nálunk találod - egyedi, különleges és exkluzív kivitelezésével minden ékszergyűjtemény gyöngyszeme lehet.

22 900 Ft
Szállítás: 3 nap

GRAV üzenetet küldhetsz annak akit meg szeretnél ajándékozni az ékszerrel. Az üzenet titkosítva van és még mi sem tudjuk elolvasni. Az ékszeren vagy az ékszer mellé csomagolt kártyán található kóddal a címzett el tudja olvasni a neki szánt üzenetet. Ezt az üzenetet mi sohasem töröljük ki, így akár hosszú évek távlatából is maradandó emlék marad. Az üzenetet Te és a címzett is ki tudja törölni.

  • Várható szállítási idő: 3 nap
  • Szállítási költség: ingyenes (21 000 Ft felett)
Szállítás Szállítás
Több tízezer elégedett vásárló

Több tízezer elégedett vásárló

Ingyenes házhozszállítás 19 000 Ft vásárlás felett

Ingyenes házhozszállítás 19 000 Ft vásárlás felett

16 napos pénzvisszafizetési garancia

16 napos pénzvisszafizetési garancia

Minden ékszer raktáron

Minden ékszer raktáron

Tervező

Tervezd meg a stílusodhoz illő GRAV karkötőt a GRAV karkötő tervezővel.

Fonalas Karkötők
Termékleírás
  • Fazon: Íves Ezüst 925 Karkötő
  • Készleten: Készleten
  • Anyag: Ezüst
  • Finomság: 925
  • Szín: Ezüst
  • Nem: Női

A GRAV webáruházban megrendelt termékek költségeinek kiegyenlítésére ötféle lehetőség kínálkozik webáruházunkban:

  • személyes átvétel esetén fizetés a helyszínen átvételkor
  • előreutalás banki átutalással
  • előre fizetés bankkártyával
  • előre fizetés PayPal rendszer segítségével
  • kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés

Fizetés a helyszínen a termék átvételekor
Sopronban a Várkerület 6. és a Várkerület 72. szám alatt személyesen átvenni a megrendelt terméket, ahol az átvételt követően történik meg a fizetés készpénzzel vagy bankkártyával.

Előreutalás banki átutalással
Vevőink a megrendelt termékek árát banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: 50433326-10016271 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek vagy választhatóan átvehetőek a termékek üzleteink egyikében.
Az átutaláshoz szükséges adatokat(megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Előrefizetés bankkártya segítségével
Vevőink a megrendelt termékek árát bankkártyás fizetéssel, előreutalással elektronikusan is kifizethetik webáruházunk számára. A GRAV webáruházban az OTP Bank fizetési rendszer működik, ahol ezt a fizetési módot választva a vevő automatikusan átkerül az OTP Bank fizetési oldalára. A fizetési oldalon a kártyaadatok megadásával elindul a tranzakció.
A fizetés eredményéről a rendszer tájékoztatja a vásárlót, a kártyatulajdonost, majd a vásárló visszairányításra kerül a webáruház oldalára.

Előrefizetés PayPal rendszer segítségével
Vevőink a megrendelt termékek árát a PayPal elektronikus számla segítségével, előreutalással is kifizethetk webáruházunk számára. Amennyiben a vásárló ezt a fizetési módot választja az oldal automatikusan átnavigálja a fizetéskor a PayPal biztonságos fizetési oldalára, ahol a PayPal rendszer segítségével automatikusan és biztonságosan megtörténhet a termék árának a megfizetése. Az összeg beérkezését követően a termék üzeletünkben átvehető vagy a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek a vásárláskor megjelölt szállítási címre.

Utánvétes fizetés
Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a házhozszállításkor a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát.

A GRAV webáruházban a megvásárolt termékeket igény szerint futárszolgálattal juttatjuk el vevőink vásárláskor megadott szállítási címére, de lehetőség van a megvásárolt, megrendelt termékek személyes átvételére is Sopronban a Várkerület 6. és a Várkerület 72. szám alatt található üzleteinkben.

A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a GRAV Ékszer Kft. megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

Lehetőség van Foxpost csomagautomatába történő kézbesítésre is. Országosan 278 településen 800 csomagautomata áll rendelkezésre a csomagok átvételére ezen szállítási mód választása esetén.

Hogyan történik meg a termékátvétel és az esetleges helyszíni fizetés személyes átvétel esetén?
Vásárlóinknak a webáruházban a kiválasztott termék megrendelését követően lehetősége van a terméket elektronikusan kifizetni és megvásárolni. Ebben az esetben a helyszínen, üzletünkben csupán a termék átvételére kerül majd sor, a megrendelés visszaigazolásában megadott időpontoknak megfelelően.
Emellett lehetőség van a megrendelt terméket a vásárláskor kiválasztott helyszínek egyikén Sopronban a Várkerület 72. címen illetve ugyancsak Sopronban a Várkerület 6. alatt található üzletünkben nyitvatartási időben készpénzben, vagy bankkártyával megfizetni és személyesen átvenni.

Mikor kerül a termék kiszállításra futárral való kiszállítás esetén?
A kiszállítás várható időpontja készleten lévő termék esetében a megrendelést követő harmadik munkanap, készleten nem rendelkezésre álló termék esetében a megrendelést követő 7. munkanap.

Mennyibe kerül a termék(ek) kiszállítása, az utánvét?
A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk a megrendelőinknek. Termékcsomagjainkat 19,000 Forintot meghaladó vásárlás esetén egységesen költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 19.000 Forintos vásárlás alatt a GLS Futárszolgálattal történő háztól házig szállítás esetén 1500 Forint, Foxpost csomagautomatába történő szállítás esetén 990 Forint szállítási költséget számolunk fel. Ezen szolgáltatásaink az utánvétel költségét nem tartalmazzák.

Hogyan történik az utánvétel esetén a számla kifizetése?
A megrendelt termék(ek) ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a rendelést visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.

Hogyan történik meg a termék átvétele előreutalás/előrefizetés esetén?
A megrendelt termékeket a futárszolgálat szállítja ki vevőinknek. Mivel a termék ellenértékének és a szállítás esetleges költségeinek megfizetése előreutalással már megtörtént, így az átvételkor semmilyen egyéb költséget sem kell a futárnak megfizetni.

Hogyan vegyünk át csomagot a szállítást végző futárcégtől?
GLS Futárszolgálattal történő háztól házig szállítás esetén a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámát megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Foxpost csomagautomatába történő szállítás esetén a szállítást végző cég e-mailben és SMS-ben értesíti Önt a csomag automatába történő elhelyezésének dátumáról, az automata pontos címéről, a csomag azonosítószámáról, az átvételi kódról, a csomagátvétel határidejéről, valamint utánvét esetén a fizetendő összegről.

Hol találhatóak a futárcégekkel kapcsolatos információk?
A szállítást végző futárcégek honlapja:
GLS: http://www.gls-hungary.com.
A futárcég szállítási feltételeit a http://www.gls-hungary.com weboldalon a magunkról menüpont Általános üzleti feltételek linkre kattintva éri el.
Foxpost: https://foxpost.hu
A futárcég szállítási feltételeit a https://foxpost.hu weboldalon az ÁSZF és Adatkezelés linkre kattintva érheti el. 

Jótállási feltételek

Vásárlás napja:

Termék adatai:

Szolgáltató/eladó adatai: Grav Ékszer Korlátolt Felelősségű Társaság ; székhelye 1023 Budapest, Bécsi út 3-5. IV. lház. 1. em. cégjegyzékszáma : 01-09-400421 Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, nyilvántartó szervezet :, adószáma : 22709161-2-41 e-mail: info@grav.hu telefonszám: +36 30 433 9374

Gyártó neve:

Jótállás

Az Ön által vásárolt óra/ ékszer kifogástalan minőségű és mielőtt elküldtük Önnek, gondosan átvizsgáltuk.
A minőség megőrzése érdekében felhívjuk szíves figyelmét a rendeltetésszerinti használatra, melyet ezen weboldal alján az Ékszerápolás pontban olvashat el.

Az órákat ékszereket felöltözés után utolsóként rakjuk magunkra. A legtöbb ékszerben aludni, házimunkát végezni, nem szabad. Az ékszerek és órák egymás melletti viselése felületi kopást okozhat, amire garanciát vállalni nem tudunk.
Ütéstől, külsőbehatásoktól, vegyszerektől, kémiai anyagoktól, parfümtől, uszodavíz, mosószerek, testápolók óvni kell az órákat és ékszereket is.

Amennyiben mégis bármi történne a tőlünk vásárolt órákkal, ékszerekkel, kérjük forduljon hozzánk, a lehetőségeinken belül segítségére leszünk, hogy megnyugtató megoldást találjunk.

1. Óráinkra és ékszereinkre a törvény által meghatározott jótállást, illetve jótállási időt vállaljuk, kivéve, ha a termék melletti leírásban ettől eltérünk.
A garanciális javításokat a szakszervízek bevonásával végezzük el.

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

2. A fogyasztó a termék hibája esetén

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, - a (c) bekezdés szerinti kivétellel - a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (d) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

c) Fogyasztó és Szolgáltató közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, - kötött szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

3. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

4. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó hibát jótállás keretében a Szolgáltató nem köteles elvégezni.

5. Óráinkat és ékszereinket parfümtől, krémektől, gyógyvíztől és minden más vegyszertől óvni kell. Az erős napsugárzás általi felhevülés az órák szerkezetét tönkre tehetik. Lefekvés előtt az ékszereket le kell venni, azért, hogy ne sérüljenek.
Óraelemekre jótállást nem tudunk vállalni.
Ékszereink a hatályos magyar törvények szerint a megfelelő súlykategóriában fémjelzést tartalmaznak. A fémjelzés nem tekinthető hibának.

6. Ha a jótállási nyilatkozatban foglalt feltételek a fogyasztóra nézve kevésbé kedvezőek, mint a kapcsolódó reklámok szerinti feltételek, akkor a Szolgáltató a kapcsolódó reklámokban foglalt jótállásra vonatkozó feltételek szerint felel a hibás teljesítésért, kivéve, ha a szerződés megkötése előtt a kapcsolódó reklámokat a jótállási nyilatkozatban foglalt feltétellel azonos vagy hasonló tartalommal helyesbítették.

7. Kicserélés vagy elállás esetén a Fogyasztó nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

8. A Szolgáltató megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás, illetve a kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne a Szolgáltatónak, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

A fogyasztó akkor is jogosult - a szerződésszegés súlyához igazodva - az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

a) a Szolgáltató nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette vagy a Szolgáltató saját költségére nem biztosította a kicserélt áru visszavételét vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;

c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
d) a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

9. Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

10. Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a fogyasztó közölte a hibát a Szolgáltatóval.

11. A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania.

12. A Szolgáltatónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét.

13. Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a fogyasztótól nem várható el ésszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

Ha a fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy – az előző bekezdés szerint - az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy

a) a fogyasztónak a Szolgáltató költségére vissza kell küldenie a Szolgáltatónak az érintett árut; és
b) a Szolgáltatónak haladéktalanul vissza kell térítenie a fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

14. A jótállás a vásárolt termék átadásától kezdődik és a termék leírásban vagy a jelen jótállási jegyen feltűntetett ideig tart. A jótállási idő és a jótálással kapcsolatos kikötések a vásárló a fogyasztói törvény által meghatározott jogainak megfelel és azt nem korlátozza.

15. A jótállási igényt a jótállási jegy vagy a vásárlást hitelt érdemlő igazolásával lehet kérvényezni. Kérjük ezeket a dokumentumokat őrizzék meg.

Cégünk a jótállási igényeket a lehető leggyorsabban, 15 napon belül próbálja elvégezni, ha rajtunk kívülálló okok ezt nem hátráltatják. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az idővel amíg a vásárló nem tudja a terméket rendeltetés- szerűen használni a termék sérüléséből kifolyólag.

16. A jótállást az üzleteinkben, illetve a márkaszervízekben is érvényesíteni lehet. A jótállási igényt a termék sérülése esetén a lehetőségekhez képest leggyorsabban kell érvényesíteni. A jótállási igény érvényesítését jegyzőkönyvbe vesszük fel melynek másolatát a vásárló megkapja.

A jótállást a márkaszervíz kizárólag érvényes jótállási jegy alapján tudja elvégezni. A jótállási jegy bármilyen módosítása, információ hozzáadása vagy elvétele a jótállás azonnali megszűnését vonja maga után. Ha a jótállási jegy nem szabályosan lett kiállítva az nem érinti az eladó jótállási kötelezettségeit.

17. A jótállási igény nem érvényesíthető, az alábbi esetekben:
- Ha a sérülés nem rendeltetésszerű használatból fakad (ütés, karcolás, kopás). Kérjük tekintse meg ezen weboldal alján az ékszer ápolási szabályokat.
- Az álltalános mindennapi használatból fakadó kopás után nem lehet jótállást érvényesíteni.
- Ha a terméket nem a jelen jótállási jegyen meghatározott helyeken próbálja javíttatni vagy bárminemű változtatást végezni.

- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

- elemi kár, természeti csapás okozta

KIJAVÍTÁSI IGÉNY TELJESÍTÉSE

Az első kijavítás esetén kitöltendő!

Az első kijavítás iránti igény bejelentésének időpontja:

Az első kijavításra történő átvételnek az időpontja:
Hiba oka:

Az első alkalommal történő kijavítás módja:

A termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontja:

A második kijavítás esetén kitöltendő!

A második kijavítás iránti igény bejelentésének időpontja:

A második kijavításra történő átvételnek az időpontja:

Hiba oka:

A második alkalommal történő kijavítás módja:

A termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontja:

A harmadik kijavítás esetén kitöltendő!

A harmadik kijavítás iránti igény bejelentésének időpontja:

A harmadik kijavításra történő átvételnek az időpontja:

Hiba oka:

A harmadik alkalommal történő kijavítás módja:

A termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontja:

KICSERÉLÉS IRÁNTI IGÉNY TELJESÍTÉSE VAGY A VÉTELÁR VISSZATÉRÍTÉSE

a) A termék kicserélése megtörtént

b) A termék vételárának visszatérítése megtörtént

ezek a termékek is érdekelhetnek

Szín

Back to Top
Pályázat Bezár